cs.16 w7/w8 açılmama sorunu çözümü

rklm

26 Nisan 2016 Salı

Counter Strike - Püf Noktalar / Hatalar ve Çözümleri

online Olarak Nasıl Counter-Strike 1.5 Oynarım? 

Cevap: Half Life Full,Half-Life Update'i Olan HL 1.1.1.0 ve Cs 1.5 Full'u yükleyin,Hepsi Yüklendikten Sonra Counter'ı Açıp Cs Games > Online Games > Add ip kısmına server iplerini ekleyip oynayabilirsiniz... 




Online Olarak Nasıl Counter-Strike 1.6 Oynarım?
 

Cevap: 1.6 Oynamanız İçin Sadece 1.6 Full + V23 update'ini Yüklemeniz Yeterlidir... 




Client.dll hatası Alıyorum?Nasıl Düzeltebilirim? 

Cevap: Client.dll Hatası HL 1.1.1.0 uptade'ini Yükleyerek Düzeltebilirsiniz... 




Bazı Serverlarda Oyuna Giriyorum 15-20 Sn Sonra otomatik Atılıyorum?
 

Cevap: Bazı Serverlar CD(Cheating-Death) Hileyiönleyen(!) Bir Programdır.Programı Resmi Sitesinden indirip Kurduktan Sonra Servera Girmeden Önce Programı Açmanız Yeterlidir... 




Cheating-Death'i Yükledim Fakat Yine Serverdan Atılıyorum?
 

Cevap: Cheating-Death'in Harika Bir program(!) Oldugunun göstergesidir Bu... 
Programın Tamamen Bug'ı(Hatası)'dır... 




Oyunu Oynarken Warning: Cl-Flush Entity Packet Böyle Bir Hata Veriyor Ne Yapmam Gerekli? 

Cevap: Bu Hatayı Pinginiz Yüksek Oldugu Zaman Alirsiniz...Pinginiz Düzeldiği Zaman Böyle Bir Hatayı Almayacaksınızdır... 



Kendi Logomu Nasıl Yapabilirim?
 
Cevap: DecalConverter adli 200 kb büyüklügündeki program ile Kendi Logonuzu Kolayca Yapıp Kullanabilirsiniz... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder