cs.16 w7/w8 açılmama sorunu çözümü

rklm

27 Nisan 2016 Çarşamba

Counter Strike Online Oyna Diyorum Fakat Hiç Bir Şey Gelmiyor ?

Bu sorun zombi modu ile gelen güncellemeden sonra ortaya çıktı ne yazık ki bir çok arkadaşımız bu hata yüzünden mağdur durumda bunlardan biride bendim fakat çözüme ulaştım umarım sizlerinde işine yarar.

1. Adım ; Masaüstümüz'de bulunan 'Counter-Strike Online' kısayoluna sağ tıklayarak 'Dosya Konumunu Aç'diyoruz.
2. Adım ; 'CSOLauncher' bu kısayola sağ tıklayarak 'Yeniden Adlandır' diyerek yeni bir isim veriyoruz.
3. Adım ; Bu işlemleri yaptıktan sonra bende 'Hack Sensor' hatası verdi ve bilgisayarı yeniden başlattım.Tekrar açtığımda ise güncelleme yaptı ve sorunsuz bir şekilde oyuna girdim.


Counter Strike Online ''Belirtilen modül bulunamadı'' Kesin Çözümü.

Bilgisayarınız CS:O'nı başlattığı zaman "hw.dll" dosyasını görmüyor.O yüzden bu hatayı görüyorsunuz.

Şimdi size vereceğim linkten "hw.dll" dosyasını indireceksiniz.


Sonra oyunun kurulu olduğu yeri açıp "BİN" klasörünün içine "hw.dll"'yi atın.

Şimdi oyuna dönün ve oyun güncelleme yapacaktır.

Sonra iyi eğlenceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder